Järjestimme luonnontuotteiden viennistä kiinnostuneille yritysten edustajille workshop -tilaisuuden 18.5.2016 Helsingissä. Tilaisuudessa esiteltiin puolukan/viljellyn karpalon ja mustikan/viljellyn pensasmustikan kansainvälisen markkinointiviestinnän välisiä eroja sekä uusinta markkinointiviestintäteknologiaa.

Workshop tilaisuuden esitykset:

Hankkeen esittely >
- toiminnanjohtaja Simo Moisio, Arktiset Aromit ry

Suomalaisten metsämarjojen ja amerikkalaisen viljellyn pensasmustikan ja karpalon markkinointiviestinnän väliset erot >
- elintarvike-ekonomian yo Hanna Polvi, Helsingin yliopisto 

Miehittämättömien ilma-alusten käyttö marjasadon ennustamiseen ja kartoittamiseen >
- dosentti Juhani Huovelin, Helsingin yliopisto/Isaware Oy 

Miten Finpro voi tukea luonnontuotteiden vientiä >
- toimialajohtaja Esa Wrang, Food from Finland

How to export organic berries to China? >
- students Wang Yucong, Anna Maria Välitalo Helsinki University

a_a_mmm.gif export_finland.gif fff.gif